vineri, 9 iulie 2010

Cadoul de la Cristina



Pentru mine cel mai mare cadou al acestei actiuni, a fost faptul ca m-am apropiat putin, de inca o persoana tare draguta din lumea virtula, si anume Cristina P.
Dupa ce la un moment dat, mi-am facut procese de constiinta, ca m-am bagat in joc, fara sa ma gandesc, pana la urma am fost tare, tare bucuroasa.
Pentru ca noi stam in chirie, fara sa ne fi modificat buletinele, am rugat-o pe Cristina, sa-mi trimita pachetul la Lucica. Totul ok, doar ca la cateva zile dupa ce incepe trimiterea cadourilor, Lucica imi spune ca i s-a aprobat un bilet la Baile Herculane si urmeaza sa plece in cateva zile. Varianta de rezerva era sa trimita Cristina pachetul pe adresa matusii mele. Doar ca pachetul plecase deja pe adresa Lucicai. Imi venea sa topai de bucurie. Bine matusa mea avea copia buletinului meu, si avizul din posta de la Lucica, dar n-a functionat. Noroc ca doamna a fost amabila si a pastrat pachetul mai multe zile, pana a revenit Lucica si l-a scos. Lucica il putea scoate pentru ca are aceeasi adresa cu a noastra.
Am fost tare bancadita, cateva zile, pentru chiar nu-mi venea sa-i zic Cristinei ca se intoarce pachetul. Tare m-am bucurat ca nu l-a trimis doamna inapoi.
Foarte tare m-am bucurat apoi de cadoul de la Cristina ( si mai ales de scrisorica deosebita ), mai ales pentru ca citisem despre prajiturelele respective, dar nu am ajuns sa le si gust.
Multumesc mult Crsitina, esti un om deosebit.
Cat despre cadoul pentru Flori, imi pare bine ca i-a placut, dar imi pare rau, ca eram eu prinsa cu una alta, si n-am avut destul timp sa ma desfasor. Poate data viitoare.

Imi cer scuze ca nu am pozat fiecare produs in parte, dar pe cand m-am gandit ca asa ar fi trebuit sa fac, cadoul era deja mancat.




Mi-a placut mult aceasta actiune, felicitari Yafei si Boscodinei, si poate il reeditam la anul, sub alta forma.

11 comentarii:

  1. frumos cadou!si eu imi doresc sa repetam figura...

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca s-a mancat totul, nu-i nimic, inseamna ca v-a placut. Dar, atentie, nu totul este comestibil... Ha, ha, ha... Mi-a parut bine, ca ti-a facut placere cadoul meu surpriza.

    Te pup si iti doresc un sfarsit placut de saptamana...

    RăspundețiȘtergere
  3. Intradevar frumoasa si interesanta actiunea aceasta.Frumoase cadouri.
    Pe blogul meu te asteapta doua premii.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Micule.. frumos cadou... si cu peripetii!.. Sa le stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un cadou foarte frumos,sa le folosest cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce frumos cadou ai primit,impresionant!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumos cadoul primit. Sa le folosesti cu placere si sa-ti fie de bine papa ... cu drag Alina

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult, tare scumpe sunteti toate.
    Le-am mancat cu mare placere si le voi folosi cu mare placere.
    Multumesc mult Cristina.
    Va pup pe toate si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur pentru tine,pentru tot ce ai primit, sa stapanesti sanatoasa formele si sa va fie de bine ...pupicei

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult, Yafa.Ti se datoreaza in mare parte.Te pup si eu si-ti doresc o saptamana cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere