miercuri, 18 august 2010

Budinca de legume cu branza de vaci



Vazusem in " Practic in bucatarie " o reteta de budinca de legume cu branza, si ma tot invarteam pe langa ea, sa fac sau sa nu fac, dar imi era " simpatica ". Pana la urma m-am hotarat s-o incerc si tare bine am facut, pentru ca e tare fana reteta. Bine Herr Mitu nu a fost foarte incantat, dar mie mi-a placut foarte, foarte tare.

- 2 morcovi

- 1 patrunjel

- cateva boabe de mazare

- 150 g branza de vaci

- 2 oua

- 1 lingura buna smantana

- 2-3 linguri pesmet

- sare

- patrunjel, marar, cimbru sau alte verdeturi tocate

Morcovii si patrunjelul se fierb in apa cu sare ( eu i-am fiert in apa cu cub de legume bio ). Se dau apoi pe razatoarea mica se amesteca cu mazarea fiarta, cu ouale, cu branza de vaci, cu pesmetul, sarea, verdeturile tocate. In reteta se amestecau cu galbenusurile, iar la sfarsit se adaugau albusurile batute spuma. Eu n-as fi eu, daca n-as fi uitat de albusuri. Dar bine am facut pentru ca de atunci am refacut reteta cu albusurile batute spuma, dar mi-a placut mai mult prima varianta. Se pune amestecul in vase rezistente la cuptor, unse cu unt, si se lasa pana se auresc.

Legumele, branza, verdeata si pesmetul.



Adaugata si smantana.



Gata coapte.



Si sectiunea.

7 comentarii:

  1. La cat de bine arata imi dau seama ce grozava trebuie sa fie.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata tare apetisant !si cred ca merge de minune dimineata sau seara cu un pahar de lapte batut rece,sau iaurt !pentru impresia artistica as mai fi pus ceva ardei rosu si poate domnului mitu i-ar fi placut un ardei iute tocat prin compozitie !zic si io sugestie,sper ca nu te superi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deliciu! Foarte bine arata si Herr Mitu nu stie ce pierde..
    Te pup draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie mi-ar place mult,are o compozitie tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tare mult, sunteti dragute.
    Pansy, glumesti, cum sa ma supar.Doar ca pentru Herr Mitu ar fi fost apetisant eventual cu bucatele de carne.
    Va pup pe toate si va doresc o dupa amiaza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. daca domnului Mitu nu-i place mancarea vin eu sa te ajut s-o termini....de mancat nu de facut.pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  7. Sarah tu stii ca te astept cu mare drag.
    Btw nu te-am vazut tare demult.

    RăspundețiȘtergere