joi, 16 septembrie 2010

Smochine cu branza de capra



Gand la gand cu bucurie. Inainte de a posta am vazut ca si Alison a postat o reteta cu sochine. Faptul ca-n weekend ne vom intalni e un alt " gand la gand cu bucurie ".
Reteta asta am vazut-o prima data in Lisa, o revista cumparata din Germania, apoi in " Secretele bucatariei ", ocazie cu care am constatat ca din Lisa, sunt traduse de fapt retetele din "secrete ". E grupul Burda, asa ca e normal.

- 4 smochine

-4 felii de branza de capra

- 2-3 linguri de miere fluida

Se spala si se usca smochinele. Se taie in patru in forma de cruce si se daparteaza putin. Se sfarma branza, sau se taie felii, se umplu smochinele, se toarna mierea peste smochine si se baga la cuptor pentru 5-8 min, pana se topeste branza. Se presara cu piper roz si se servesc.

se taie smochinele in cruce si se departeaza putin " petalele "



se pune branza de capra si se toarna putina miere



se lasa pana se topeste branza de capra, eu le-am lasat putin prea mult, si a stricat la aspect, dar la gust au fost beton



de aproape




Foarte, foarte bune au fost.

5 comentarii:

  1. Arata foarte bine si probabil sunt foarte gustoase .
    Micule La multi ani sa fi iubita ,fericita alaturi de cei dragi !!! Te pup dulce

    RăspundețiȘtergere
  2. sirul coincidentelor nu se opreste,si eu am facut smochine cu brinza de capra ,dar salata!trebuie ca-i tare buna si varianta ta,se noteaza!
    in alta ordine de idei...acusi ne vedem!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca asa nu am facut, trebuie sa fie foarte bune. Arata miamiiiii. Pupicei si o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, dragutelor.
    Criss, multumesc, esti o draguta.
    Nela, multumesc mult, ce scumpa esti.
    Alisuc, tare m-am bucurat.
    Yafa, sa-mi spui daca ti-au placut.Esti o draguta.
    Va pup pe toate si va doresc o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere