luni, 20 decembrie 2010

Cadoul meu, de la Lia





Mi-a placut tare mult " jocul " cu cadourile, si sunt foarte incantata sa primesc de la Mosul ( Lia ), o prajitura asa de apetisanta. Lia iti multumesc tare mult, prajitura este exact pe gustul meu.
Mosul a stiut ca-mi plac mult prajiturile cu mere, si daca au si sos de ciocolata.....sunt the best.
By the way, " Mosul e tare destept ". Raman la parerea mea, formata in anii de camin. Venise Mosul, ne daduse cadourile, si cand a ajuns la mine, m-a intrebat printre altele " da tu de ce nu prea mananci ? " Tin minte perfect, cu cata admiratie, m-am gandit apoi " Mosul e super destept, pentru ca eu chiar nu prea mananc ".
Nu va mai spun cat de dezamagita am fost cand in clasa a III a cred, am aflat ca nu exista. Nu-mi venea sa cred, parca tot asteptam sa spuna Lucica ca a glumit. Bine mi-era clar ca nu intra pe geam si lasa brad, cadouri, alea, alea; sau pe horn ( desi am trecut si prin perioada in care ma prefaceam ca dorm in camera unde stiam ca va veni, doar, doar il zaresc ), dar parca nici ca nu exista nu-mi era la indemana. Ba stiam si unde locuieste. Cand mergeam la mare ai mei imi spuneau ca locuieste la crucea de pe Caraiman.
Sunt incantata acum sa constat ca datorita Furnicutei, si a tuturor celor care au participat la aceasta actiune minunata, Mosul exista.

5 comentarii:

  1. mere cu sos de cioco.,of! o bunatate,salivez deja,pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru cadou!!...
    Sarbatori fericite!!...
    O stafeta a prieteniei te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  3. Doinitz, te pup si eu.
    Felis, multumesc tare mult ca te-ai gandit la mine, dar am postat mai demult stafeta.
    Pupic tie si lui Mihai, si numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu citesc cu mare placere amintirile tale frumoase!
    Prajitura este tare buna, imi plce si mie cioco

    RăspundețiȘtergere
  5. Oana, tu esti de fiecare data tare, tare draguta.Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere