joi, 29 septembrie 2011

Muffins cu sunca si cascaval



Am mai descoperit o reteta faina de aperitiv, cel putin pentru noi. Bine nu-i nimic extraordinar, este ceva clasic, aluat dospit cu cascaval si sunca.
Reteta din " prima konyha ".

- 250 ml lapte

- 1 lingurita mokka de zahar

- 300 g faina

- drojdia aferenta

- o lingurita sare

- 100 g unt

pentru umplut

- cascaval

- sunca

- capere

Se dizolva drojdia in laptele caldut, se lasa sa se faca maiaua, apoi se adauaga restul ingredientelor si se framanta. Se lasa la crescut. Eu am facut in masina de paine. Aluatul crescut se intinde foaie din care se taie bucati cu care se captusesc cele 12 forme de muffins. Se umplu cu amestecul de sunca, cascaval si capere, apoi se acopera cu alte cercuri de aluat. Se ung cu galbenus si se baga la cuptor pana se auresc.

aluatul scos din masina



umplutura



am decupat cercuri mai marisoare cu care sa se poata imbraca si marginea formelor de muffins



am pus umplutura



am acoperit cu cercuri mai mici





i-am uns cu galbenus, am presarat verdeata si gata de mancat



si sectiunea

9 comentarii:

  1. Te han quedado exquisito,preparación e ingredientes excelentes,me encantan,abrazos grandes,

    RăspundețiȘtergere
  2. Ploua de-a dreptul (in gura mea!)!!! Ajutoooor!!! Cod rosu!!!!!!!
    Ps - tu toata ziua faci bunatati? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Muchas gracias, eres un draguta.Abrazoz y yo.( Cine stie ce prostii am scris, google e de vina).
    Anto, multumesc, esti o scumpa.
    Alina, eu ti-am spus ca te astept cu mare drag la Mures.Hmmmm, toata ziua, zau ca mi-ar place.
    Va pup cu drag si va doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  4. ah, ce le-as mai infuleca la micul dejun :))! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce simpatice sunt,sunt bune si pt micul dejun impreuna cu o cana de lapte batut.

    RăspundețiȘtergere
  6. ador muffinsurile sarate,o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  7. Zazuzici, daca vii prin Mures, stiu cu ce sa te astept la micul dejun.
    Craito si mie-mi plac tare mult cu kefir.
    Dia, multumesc mult.
    Yaya, esti de-a mea si mie-mi plac.
    Va pup cu drag si va doresc weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere