miercuri, 5 octombrie 2011

Placinta cu praz



Nu-i chiar placinta, nici tarta, are aluat cam de pizza. Da parca pizza cu praz nu mi se potriveste, asa ca i-am zis placinta. A dus-o si pe asta Miculinul la servici. Dar ar fi fost mai buna calda, de asta o si pun la aperitive calde.
Reteta din " secretele bucatariei".

- 125 ml lapte caldut

- o lingurita zahar

- 250 g faina

- drojdia aferenta

- 2 linguri ulei de masline

- sare

pentru pus deasupra

- 400 g ceapa frantuzeasca, eu am pus ceapa verde cam doua legaturi

- 80 ml vin alb

- 2 fire de praz

- 2 linguri unt

- 200 g crema de branza, eu am pus philadelphia cu verdeata, mergea mai bine cea natur

- cimbru

- sare, piper

- ce alte condimente va plac, si credeti ca se potrivesc

eu am pus si putina sunca dietetica

Pentru aluat se face maiaua, apoi se amesteca cu celelalte ingrediente, se framanta si se lasa la loc cald cam 1 h, la crescut. Se intinde apoi foaie si se pune peste umplutura.
Pentru umplutura se pun ceapa si prazul la calit. Se sting apoi cu vin alb si se lasa sa se evapore. Se ia de pe foc, se condimenteaza dupa gust. Se pune ceapa peste aluat, se acopera cu crema de branza si se baga la cuptor.

eu am facut aluatul, la masina



am presarat pesmet



umplutura



inainte de cuptor



si scoasa din cuptor



de aproape

7 comentarii:

  1. bine mai arata pizza ta placinta :))! mi-ai facut o mare pofta :))! te pup, micule!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata grozav de bine.Delicioasa sigur este.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tarta!! plina de arome ! like!

    RăspundețiȘtergere
  4. Zazuzici, mersi esti draguta.Dar stii ca te servesc cu mare drag daca ajungi in mUres.
    Dia, multumesc mult.
    Antonina multumesc, esti o scumpa.
    Va pup si va doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uite si prazul meu !!Arata foarte bine ...delicioasa! te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Nela multumesc.Aha deci a disparut prazul tau.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. It looks sooo tasty! I am gonna try it asap. Thank you!

    RăspundețiȘtergere