vineri, 20 aprilie 2012

Cornulete


Incep postarea seriei de retete de Pasti, cu saratelele, care cu toate ca nu se prea vad in poze, au existat. E adevarat ca n-au viata lunga, din astea toata lumea bobineaza. Foarte rar se intampla sa nu placa cuiva saratele, cel putin prin cercurile noastre. Reteta din " practic in bucatarie " si daca nu ma gaseam eu isteata sa completez ceva, erau perfecte.

 - 500 g faina
 - 125 g cascaval
 - 3-4 linguri untura -
 - 2-3 linguri smanatana
 - o lingura mare, rasa sare
 - chimen macinat
 - ou si lapte sau iaurt pentru uns deasupra
 - chimen, susan, mac pentru presarat

 Se amesteca toate ingredientele si se framanta pana se obtine un aluat elastic. Se inveleste in folie si se baga la frigider pentru cel putin o ora. Se imparte apoi in mai multe bucati egale, care se intind in foaie rotunda, dupa care se formeaza cornuletele. Se ung cu galbenus amestecat cu lapte sau iaurt si se presara seminte. ingredientele pentru aluat


aluatul intins, eu am pus cascaval pe el si ar fi fost ok asa, dar....


mi-a venit mie ideea ca e mai simplu sa fac asa cum se vede in poza, dar ideea n-a fost cea mai buna pentru cascavalul ala s-a intarit dupa ce s-au racit cornuletele, asa ca la mijloc aveau ceva tarisor, data viitoare nu mai pun la mijloc cascaval, poate pun putin mai mult in aluat in schimb


in tava, inainte de copt


gata coapte


si sectiunea

16 comentarii:

  1. super arata! le fac pentru luni de ziua soatei!
    week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. auci, ce bine arata, sa nu vada al meu ca acusic vrea ceva sarat :)
    Pupici, sa ai un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha multumesc, ma bucur ca vrei sa le faci.
    Johanna, daca ai fi mai aproape cu drag ti-as da.
    Va pup si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dai si-o bere la rontaielile astea gustoase cu cascaval?? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bere, vin normal ca dau, mai ales daca-l aduci si pe Tudor.
    Te pup sa aveti duminica faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand tot zic si eu ca fac saratele!!! Frumoase foc asa in forma de cornulete!
    O duminica placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Any, esti o scumpa ma bucur mult ca-ti plac.
    Te pup si-ti doresc o duminica faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, saratele, ma topesc dupa ele! Pana la urma o sa fac si eu intr-o zi, tare bune mai sunt, si mare pofta mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
  9. Yammy,yammy....ce cornulete delicioase:)!!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt tare frumusele! Imi plac la maxim! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Alexandrina, la noi trec primele.Cu drag te-as servi.
      Maria, esti scumpa multumesc.
      Adela, esti draguta tare, multumesc.
      Dia, multumesc mult.
      Va pup cu drag si va doresc o saptamana faina.

      Ștergere
  12. Superbe cornuletele! Rau e, ca este greu de oprit din ele! =))

    RăspundețiȘtergere
  13. Exact cum spui, si din pacate se vede pe urma pa coapse.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt perfect de acord cu Maya, cornuletele acestea creeaza dependenta, atat de bune sunt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, si eu sunt perefct de acord.Pacat ca se vad pe urma pe coapse.
      Sa ai o zi frumoasa.

      Ștergere