sâmbătă, 28 aprilie 2012

Placinta cu carne II





Placinta cu carne, care ziceam ca a umbrit putin checul n-are nimic deosebit. Ma rog, ceapa se pregateste putin altfel, asa mi-a si atras reteta atentia, dar nu sunt chiar sigura ca asta e motivul. Poate doar s-a nimerit sa ne placa noua mai mult, habar n-am, cert e ca a fost foarte, foarte buna, parerea e unanima. E buna si rece, bagata insa putin la microunde e perfecta.
Reteta de pe culinar.ro, mai putin aluatul care l-am facut eu dupa reteta de aici.

pentru umplutura

- 400 g carne macra, la mine a fost mai mult si am pus amestec porc+vita

- 1 ceapa mai mare, eu am mai pus una mica

- 1 lingura untura, eu am folosit ulei

- 1 ou

- 1 lingura smantana

- condimente sare, piper

- verdeata tocata

- galbenus pentru uns deasupra

Se taie carnea ca si pentru tocanita si se pune la calit in ulei. Eu am pus-o la calit si cu o ceapa mica taiata marunt. In reteta scria ca ceapa se baga la cuptor, asa am facut si eu cu ceapa mai mare, dar nu puteam sa nu pun putina ceapa si cu carnea la calit. Eu am pus si un catel de usturoi, condimente, apa, putin vin si am  lasat pana s-a inmuiat carnea. Ceapa mai mare se baga la cuptor sa se coaca. Eu facand placinta in aceeasi zi cu checul am bagat cepa la cuptor odata cu checul cu ciuperci. Carnea rece se toaca, se gusta de sare si piper si se amesteca cu ceapa tocata si ea. Se dau prin masina de tocat, eu am facut cu robotelul. Se adauga putina smantana si se umple plcinta. Se unge cu galbenus si se baga la cuptor pana devine aurie.


carnea si ceapa tocate


 

adaugat oul, smantana  si verdeata tocata

cam asa arata umplutura

aici placinta inainte de a fi bagata la cuptor

si placinta gata


11 comentarii:

  1. Foarte bine arata si sunt sigura ca e foarte buna. Week-end placut va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte simplu de facut si foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. A avut un gust deosebit cu ceapa coapta, nu-i asa? Data viitoare fac si eu la fel ;-) pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte buna Criss, multumim.
      Asa e Any, ai dreptate.
      Multumesc Dia, esti draguta.
      Da Liana, cred ca a contat ceapa coapta.
      Va pup cu drag si va doresc o saptamana faina.

      Ștergere
  4. Arata grozav de bine! O saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu pentru asa ceva, nu astept multe invitatii:)))!!!Super delicioasa!O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adela multumesc, esti o draguta.
      maria, cu mult drag te-as invita si daca eram acasa, cine stie poate ne si vedeam.
      va pup si va doresc o saptamana faina.

      Ștergere
  6. Ce rumena si ce carnoasa este.Asa imi plac placintele .........cu muuuuuuuuuuuuulta umplutura.
    Pup si dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noua Maria, multumesc mutl, esti o draguta.
    Multumesc Paradis, si noi suntem fani.
    Va pup si va doresc 1 mai super fain.

    RăspundețiȘtergere