marți, 19 noiembrie 2013

Chec cu lapte condensat si cacao



Pentru cineva care nu e mare fan checuri, fac destul de multe. Merg repede si sunt destul de apreciate. Eu raman la ideea mea, si anume - checul e o prajitura din paine - dar daca cei din jurul meu il apreciaza, am sa-l fac in continuare. Acum vorbind serios, unele sunt mai putin painoase decat altele. La asta mi-a placut aroma data de laptele condesat in combinatie cu cacaoa. Data viitoare pun in toata cantitatea cacao.
Reteta de pe acest blog.

- 300 g faina

- 1/4 lingurita bicarbonat de sodiu

- 1/2 lingurita praf de copt

- 1/2 lingurita sare

- 1 lingura zahar vanilat, am pus eu

- 120 g zahar, eu am pus 100 g si a fost super ok

- 120 ml lapte condensat, dezavantajul e ca n-ai ce face cu restul de conserva, eu am folosit-o la cafea

- 90 ml lapte, eu am pus cam 110 ml

- 1 ou batut

- 90 g unt topit

- 1 lingura cacao

Se amesteca faina, sarea, praful de copt, bicarbonatul, zaharul si zaharul vanilat. Se adauga oul batut, laptele, laptele condensat si untul topit. Se amesteca pana se omogenizeaza. Nu se insista cu amestecatul. Se toarna in tava 2/3 din aluat. In restul se pune cacaoa si se toarna peste aluatul alb. se marmoreaza si se baga la cuptor, la foc mediu, pana trece testul scobitorii.

aici checul gata


iar aici feliile


nu-s foarte marmorate, dar la gust e bun

8 comentarii:

  1. Arata tare bine si imi place combinatia cu laptele condensat!

    RăspundețiȘtergere
  2. nici sotul nu e mare fan checuri, dar le haleste:))) idee buna cu laptele condensat

    RăspundețiȘtergere
  3. Haplea, laptele condensat in combinatie cu cacao e ceva super bun.
    Bia nici eu nu-s fan, dar le mananc.
    Va pup cu drag si va doresc weekend fain.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa aiba gust fain de la laptele condensat!! Eu stiu ce poti face cu restul de lapte: alte checuri!! ;-) pupici multi!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu sunt fan chec, cred ca-l fac o data pe an, dar daca fac il mananc intotdeauna cu placere.
    Foarte faina idea cu lapte condensat si cacao.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum bre n-ai ce face cu restul de lapte conservat din conserva? Uite aici poate te inspira data viitoare! Te pup, Miculina draga!

    http://lacucinadiany.blogspot.it/2012/03/desert-grecesc-dessert-greco.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Any, faina de tot reteta sugerata de tine.Multam mult. Te pup si eu cu mare drag.
    Liana, va pup cu mult drag pe amandoi.
    Sa aveti seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua,
    Numele meu este Adrian si vreau sa ofer o colaborare blogului dumneavoastra. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati la adresa de e-mail a.subcinschi@foodpanda.com
    O zi buna

    RăspundețiȘtergere